MÅNDAG 18/11

Denna måndag har varit riktigt tung, började med att jag försov mig men sådär att man precis hinner ändå. Jag har varit fett stressad hela dagen, dels för att niu-träningen på morgonen inte gick som jag ville, vi har haft ett sjukt svårt samhällsprov som jag inte alls var redo för och när jag kommer hem så väntades det ännu mera plugg. Däremot blev det inge plugg för mig, jag la mig och sov i några timmar, klev upp vid middagstid och for sedan på träning. Vi körde fys hela träningen, hade vi kört i 5 minuter till hade jag spytt. Så sjukt tungt, men nu efteråt känns det bara så bra!! Känslan är helt fenomenal. Imorgon är det tisdag och en seg skoldag väntas + rehabträning efter skolan och när jag kommer hem MÅSTE jag skriva mitt tal som jag ska hålla på onsdag. Nervös som f'n, suger på att prata, kommer bli stelt och fult. Men jag får helt enkelt köra på!! Ha det bra, vi hörs ❤️

BESTBUDS

Jag hade en toppenkväll med min bästa vän igår, jag har inte träffat Valeh på såååå länge så en tjejkväll var verkligen behövlig!! Vi pratade, åt lite gott, pratade ännu mer och åt en riktigt god middag, därefter pratade vi ännu mer och så spelade vi lite NHLslapshot. Det är alltid så kul att umgås med Valeh och mina andra vänner, hade jag inte haft dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Ni är bäst och jag älskar er ❤️❤️

OM TURKIET

Tänkte berätta lite kort om utlandsresan som jag kom hem från för några veckor sedan. Vi var alltså borta hela höstlovet, vi åkte flyg till Antalya och därifrån tog vi bussen till hotellet som låg i Incekum. Vi bodde på pegasos resort, hotellet var supermysigt och hade god mat och hade en riktigt bra strand som låg bara några meter från hotellet. Vi började våra dagar med en löprunda runt de 3 hotellen som låg bredvid varandra och därefter åt vi frukost och gick ut i solen, vi var mest på stranden eftersom det var så sjukt kallt i poolen. Under kvällarna var vi ute på stan och kollade i affärer och vid 9 på kvällarna hade de olika shower på hotellet som vi var på. Dagarna gick så otroligt snabbt, innan man minst anade det så var vi på väg hem igen. Kommer sakna värmen och bara lugnet som jag kände där. Det var helt enkelt ett paradis!!