GÅRDAGEN

Igår hade jag en av de bästa dagarna under detta lov. 1 timme efter att jag vaknade hoppade jag på cykeln och for iväg till Victoria och mötte upp henne och Molly. Vi satt och pratade i dryga timmen och for sedan vidare mot Arons-badet, badade, solade, pratade och hade det supertrevligt. Efter några timmar cyklade vi snabbt hemåt igen och vid halv 8 for vi till Valeh där vi hade ett litet pyjamas-party med musik & filmmys. Spenderade hela kvällen med tjejerna och cyklade sedan hem i totalt mörker och spöregn. Idag har jag fortsatt att rensa min garderob som jag började med för några dagar sedan, varit intill stan en snabbis, sett ett avsnitt av pll & teen wolf och snart bär det av mot träning, vilket jag sett fram emot hela dagen.

NEW IN - LONDON

Har skrivit i tidigare inlägg att vi strosat runt på Oxford St. och andra gator när vi var i London, men har inte skrivit eller visat vad jag fick med mig hem till Sverige. Men nu har jag tagit mig tiden att fota sakerna jag köpte lite snabbt, jag har säkert missat att fota några plagg eftersom jag redan börjat använda vissa kläder. Jag hann inte alls gå på alla affärer som jag hade önskat, några affärer som jag missade var Hollister, Topshop, Abercrombie, Nike Town, Selfridges m.f men får helt enkelt gå i dem nästa gång jag är i London, vilket jag hoppas är väldigt snart.
↑ Yoga-pants, 2 t-shirtar, 10 par trosor, 2 bh-ar från PINK ↓
Necessär + ett trio-pack av doften Secret Escape, mobilskal & 5 par trosor från Victoria's Secret ↓
Blå klänning & blått linne - Forever 21, Vit kavaj/jacka, ''egg make-up sponge'', hårsnoddar, spets-strumpor & concealer/eyeshadow borste - Primark. Vitt crop-linne & grå kofta - Bershka

ONE DIRECTION - WHERE WE ARE, CONCERT MOVIE

Biljetterna är bokade och om exakt 74 dagar sitter jag & Jennifer inne i biosalongen, troligtvis gråtande inför denna film. Can't wait!!

Denna sommar har varit en av de absolut bästa i hela mitt liv, utan tvekan. Jag startade sommarlovet med en resa till Stockholm med Lollo, vi fick uppleva John Mayer !!LIVE!! tillsammans med Agnes och Hedda. Två dagar senare befann vi oss på Friends Arena och skrek halsen av oss till 1D. När jag kom hem igen fick jag reda på att vi hade bokat en resa till London, så cirka 20 dagar efter min grymma helg i Stockholm fick jag en helt kick-ass mini-weekend i London också. När jag sedan kom hem därifrån så startade träningslägret med världens bästa lag, tunga men roliga träningar som avslutades med en övernattning i Brändön. Dessa saker är bara de största som hänt hittils under denna sommar, det är mindre än 1 månad kvar av sommarlovet och jag ska ta vara på varje enstaka dag. Jag är så fruktansvärt nöjd med denna sommar, ord kan inte göra denna sommar rättvisa, den är för bra för att vara sann!

LONDON

För lite mer än en vecka sedan kom jag hem från våran mini-weekend i London. Under dessa 3 dagar som vi befann oss i världens finaste stad så hann jag uppleva och se en massa saker. Första dagen var vi till Madame Tussauds på morgonen, en rolig upplevelse men samtidigt en stor besvikelse eftersom 1D inte fanns på plats, för just när vi var där var deras figurer i Tyskland. Direkt efter Madame Tussauds åkte vi till Big Ben, for över London Bridge och strosade runt på stan. Till lunch åt vi supergod pizzabuffé på Pizza Hut och gick runt bland statyerna på Trafalgar Square och bland affärerna på Oxford St. Andra dagen startade jag och pappa med ett fyspass i Hyde Park och därefter åt vi frukost och tog bussen till Oxford St. Senare mot kvällen tog vi bussen till Oxford Circus och gick sedan till teatern där Michael Jackson musikalen visades. Tredje och sista dagen startade med att vi for till Arsenal, där fick vi gå en rundtur på Emirates Stadium. En riktig upplevelse för alla fotbollsälskare och för arsenal-fans måste det vara rena rama drömmen, vi fick se omklädningsrummen, gå in på planen, vara i konferansrummet mm. Turen tog slut vi 12 ungefär, därefter for vi intill Oxford St. och åt kinamat till lunch. Spenderade resten av dagen med mamma i affärer på Oxford St & på Bond St. Vi tog verkligen vara på den sista dagen på stan, middag åt vi vid elva på kvällen och var framme på hotellrummet strax efter 12. Redan vid 04.00 var vi tvungna att lämna hotellrummet och fara vidare mot flygplatsen. Vi landade i Skellefteå vid lunchtid och var hemma några timmar senare. Saknar exakt allting med denna resa, vill tillbaka och stanna där förevigt. Jag har funnit min drömstad, mitt drömland!!
1. Big Ben // 2. I väntan på flyget mot London // 3. London Eye & Themsen
4. Jag och Justin ♥ // 5. Entrén på Madame Tussauds // 6. Jag och Leo ♥
7. Ett tom, mäktigt Emirates // 8. Framsidan av arenan // 9. Hemmalagets omklädningsrum

VICTORIA'S SECRET

I tisdags hade jag min absolut sista jobbdag för denna sommar. Var på kansliet till 15.30 och for sedan direkt hem med Lollo. Cecilia kom även förbi och släppte av mina kläder som vi beställt från VS. Vi gjorde somsagt våran beställning via shopUSA. Det tog cirka en månad att få paketet, men det var absolut värt väntan och eftersom det är från USA så är tiden helt normal. Gårdagen spenderades mestadels hemma för min del, men mot kvällen for jag intill stan och mötte upp Agnes, tillsammans såg vi The Fault In Our Stars. Och med rödsprängda ögon lämnade vi biosalongen två timmar senare. Filmen bjöd på glädje, tårar, irritationsmoment, sorg och kärlek. En film som hade allt helt enkelt. Ikväll väntas det en lugn hemmakväll, fastklistrad framför en rysande bra film. Kram!!